Anykščių rajono socialinių paslaugų centras neatlygintinai pristato maisto produktus, vaistus, bei kitas būtinąsias prekes vienišiems, senyvo amžiaus, neįgaliems, saviizoliacijoje esantiems asmenims pagal iš anksto telefonu suderintą pirkinių krepšelį bei užsakovo apmokėjimą. Koordinuojantis asmuo - Lina Repečkienė, skambinkite telefonu - 8 611 14294, rašykite elektroniniu paštu - lrepeckiene@socialinespaslaugos.lt

Ką pirmiausiai skaitėte naujame žurnalo „Aukštaitiškas formatas“ numeryje?

Dienos anekdotas

Naktį sėdi prie laužo amerikiečių Navy seal'as, prancūzų SAS'as ir rusų SPECNAZ'as. Kaip priklauso išgėrus, giriasi. Amerikos Navy:
- Aš galėčiau perplaukti ežerą pilną ryklių, įbėgti į priešo bazę ir parplaukdinti 10 įkaitų.
Prancūzų SAS'sas:
- O aš galiu perplaukti ežerą pilną ryklių ir krokodilų, įbėgti į priešo bazę ir parplaukdinti 50 įkaitų.
Rusų Specnaz'as patylėjo, išsitraukė pim*alą ir pamaišė žarijas..

Komentaras

Senjoras:„Kiniečiai labdaringai paaukojo tokią gausybę kaukių, kurias galima būtų išdalinti ir senjorams, kurie negauna vaistinėse tų kaukių nusipirkti. Kažkodėl niekas apie tai nekalba. O kai prezervatyvus dalinti prieš Valentino dieną, tai buvo kam. Plačiai išreklamuota akcija buvo. Kai dabar reikalingos medicininės kaukės, tai nutilo visokie prezervatyvų dalintojai."

Skaityti komentarus (1)


Važiuojant nuo Anykščių autobusų stoties šiaurės kryptimi privažiavome senąją Anykščių geležinkelio stotį Ant jos laiptų pasitiko Siauruko muziejus ekskursijų vadovas Raimondas Guobis.


Vienintelė galimybė pasivažinėti rankine drezina ir triračiu ant bėgių nepasinaudojame, nes bėgius dengė sniegas. Tačiau pamatėm unikalią riedmenų kolekciją, Čekijoje pagamintą garvežį ,,Škoda", geležinkelio sunkvežimį, motodreziną bei krovininius vagonus, sužinojome jų istoriją. Ekskursiją baigėme stoties viršininko kabinete.
Siaurasis geležinkelis Anykščius pasiekė užpraeito šimtmečio pabaigoje, o pirmieji traukiniai pradėjo kursuoti maždaug 1899 m. Caro valdžios nutiestas siaurasis geležinkelis Švenčionėliai – Utena – Panevėžys tarnavo medienai gabenti iš masiškai kertamų miškų ir keleiviams vežti. Dar ir pokario laikais, kai nekursavo autobusai, tai buvo pagrindinė susisiekimo priemonė. Kelionės traukiniu tikrai trukdavo netrumpai, traukinys važiavo maždaug 30 km/h, o tekdavo nuvažiuoti toli. Siaurasis geležinkelis kartu su stotimis, kelių statiniais yra vertingas istorinis ir kultūrinis objektas. Stočių pastatų kompleksai turi urbanistinę ir architektūrinę vertę. 2003 m. dalis šio komplekso objektų paskelbta kultūros paminklais. 2005 m. valstybė pradėjo iš dalies finansuoti Aukštaitijos siaurąjį geležinkelį kaip kultūros paveldo objektą.
Siaurasis geležinkelis turi seną istoriją, manau, kad tikrai vertas kiekvieno anykštėno dėmesio. Kiekvienas gali čia atvažiuoti papramogauti, pasižvalgyti, sužinoti naujos informacijos apie siauruką. Jis tikrai paliks didelį įspūdį...

 

Silvėrija ŠEŠTOKAITĖ, Anykščių J.Biliūno gimnazija III klasė, Jaunųjų žurnalistų mokykla

Palikite komentarą

0
Sąlygos ir terminai.
  • Komentarų nerasta