Anykščių rajono socialinių paslaugų centras neatlygintinai pristato maisto produktus, vaistus, bei kitas būtinąsias prekes vienišiems, senyvo amžiaus, neįgaliems, saviizoliacijoje esantiems asmenims pagal iš anksto telefonu suderintą pirkinių krepšelį bei užsakovo apmokėjimą. Koordinuojantis asmuo - Lina Repečkienė, skambinkite telefonu - 8 611 14294, rašykite elektroniniu paštu - lrepeckiene@socialinespaslaugos.lt

Ką pirmiausiai skaitėte naujame žurnalo „Aukštaitiškas formatas“ numeryje?

Dienos anekdotas

Naktį sėdi prie laužo amerikiečių Navy seal'as, prancūzų SAS'as ir rusų SPECNAZ'as. Kaip priklauso išgėrus, giriasi. Amerikos Navy:
- Aš galėčiau perplaukti ežerą pilną ryklių, įbėgti į priešo bazę ir parplaukdinti 10 įkaitų.
Prancūzų SAS'sas:
- O aš galiu perplaukti ežerą pilną ryklių ir krokodilų, įbėgti į priešo bazę ir parplaukdinti 50 įkaitų.
Rusų Specnaz'as patylėjo, išsitraukė pim*alą ir pamaišė žarijas..

Komentaras

Senjoras:„Kiniečiai labdaringai paaukojo tokią gausybę kaukių, kurias galima būtų išdalinti ir senjorams, kurie negauna vaistinėse tų kaukių nusipirkti. Kažkodėl niekas apie tai nekalba. O kai prezervatyvus dalinti prieš Valentino dieną, tai buvo kam. Plačiai išreklamuota akcija buvo. Kai dabar reikalingos medicininės kaukės, tai nutilo visokie prezervatyvų dalintojai."

Komentuoti

Sausio 30 d. Anykščių švietimo pagalbos tarnyboje vyko renginys, kuriame buvo pristatytas Erasmus + KA1 projektas „Kritinio mąstymo bei medijų raštingumo kompetencijų svarba suaugusiųjų švietėjui“.

Įžanginį žodį tarė metodininkė Daiva Žiogienė, laikinai einanti Anykščių ŠPT direktorės pareigas. Ji trumpai papasakojo apie suaugusiųjų švietėjų mokymus, lapkričio mėnesį vykusius Tenerifėje (Ispanija). Kursuose, skirtuose inovatyvių socialinių medijų panaudojimui suaugusiųjų mokymo kompetencijų tobulinime, dalyvavo dalyviai iš Vokietijos, Serbijos, Slovakijos bei Lietuvos. Kursų dalyviai įgijo žinių apie socialinių technologijų, internetinių svetainių, interaktyvių programėlių panaudojimą suaugusiųjų švietime. Patirtimi, ką šiuose mokymuose išmoko ir sužinojo, dalinosi Anykščių L. ir S. Didžiulių viešosios bibliotekos administratorė Justė Jablonskienė ir Anykščių turizmo ir verslo informacijos centro verslo konsultantė Aistė Čepukė.
J. Jablonskienė skaitė du pranešimus „Turinio rinkodara“ ir „SEO (Search engine optimisation)“. Pristatydama pirmąją temą J. Jablonskienė paaiškino „turinio“ ir „turinio rinkodaros“ skirtumus. Turinio formos – tai straipsniai blog‘uose, paveikslėliai, vaizdo ir garso įrašai, elektroninės knygos. Turinio rinkodara yra strateginės rinkodaros tikslas, orientuotas į vertingo, tinkamo ir nuoseklaus turinio kūrimą, kad pritrauktų ir išlaikytų aiškiai apibrėžtą auditoriją, tačiau tai neturėtų būti vykdoma įkyria forma. Pranešėja kalbėjo apie tai, kad turinio rinkodara kuria turinį, kuris pralinksmina, įkvepia, moko, įtikina. Vartotoją galima įkvėpti naujovėmis, mokyti – gidų, mokomosios medžiagos pagalba, įtikinti greičiausiai pavyksta pasitelkus statistinius duomenis. J. Jablonskienė paaiškino, koks turėtų būti aktyvus procesas, vedantis pirkėją prie noro pirkti bei pristatė aštuonis pagrindinius gero turinio kūrimo žingsnius. Kalbėdama apie turinio rinkodaros strategiją Viešosios bibliotekos darbuotoja pabrėžė, kad strategijos kūrėjas privalo žinoti savo įstaigos tikslus, išmanyti įstaigos skelbiamą turinį, suprasti, kokie veiksniai skatina geresnius rezultatus, kokia yra tikslinė rinka ir kokiais metodais bus organizuojamas turinio kūrimas.
Kitame savo pranešime „SEO (Search engine optimization)” J. Jablonskienė paaiškino klausytojams, kad SEO reiškia paieškos sistemų optimizavimą ir yra reikalingas tam, kad būtų surasta konkreti įstaiga ar įmonė, įmonės produktai ar paslaugos. Ji pristatė, kaip SEO proceso metu konkrečios įstaigos internetinė svetainė pagal raktinius žodžius gali būti iškeliama  paieškos rezultatuose. Šis optimatizavimas yra naudingas, nes padeda vartotojams surasti prekių ar paslaugų pardavėjus, kurie tiksliausiai atitinka jų lūkesčius. SEO pasitarnauja tam, kad informacija Google paieškos sistemoje vartotojui būtų pateikiama, kiek įmanoma tikslesnė ir kaip įmanoma greičiau, – kalbėjo pranešėja.
Anykščių TVIC atstovė A. Čepukė pristatė temą “Skaimtmeninės rinkodaros strategijos mokymas”. Šio pranešimo metu klausytojai plačiau sužinojo apie socialinių tinklų panaudojimo galimybes įstaigų ir įmonių produktų bei paslaugų reklamai.
          D. Žiogienė dėkojo J. Jablonskienei bei A. Čepukei už puikiai parengtą medžiagą ir pažymėjo, kad pasijuto kaip Tenerifėje (Ispanijoje) mokymų metu tik šį  kartą buvo daug geriau, nes mokymai buvo vedami lietuvių kalba. Taip pat paminėjo, kad jaunųjų kursų dalyvių pranešimai prilygsta profesionalių lektorių iš sostinės pravedamiems mokymams.
Renginyje dalyvavo Viešosios bibliotekos, Kūrybos ir dailės mokyklos, Technologijos mokyklos, Užimtumo tarnybos atstovai.

 

Birutė Venteraitienė

Palikite komentarą

0
Sąlygos ir terminai.
  • Komentarų nerasta